Voihan väsy.. Tänään on väsyttäny ihan liikaa.. Kello ei oo vasta kuin 2 päivällä ja oon herännyt aamulla puoli 10 ja ihan hyvin voisin ottaa jo päikkärit. Piitkät päikkärit. :) En tiedä maltanko nukahtaa, olis nimittäin paljon tekemistä. :) Onneksi tämä väs ei oo joka päiväistä. Joskus on päiviä että jaksan tehdä todella paljon aamusta iltaan, mutta sitte taas näitä että päivä mennee heti pilalle kun nukkuu "liian" pitkään. :/

Varmaan noin viikko sitten vielä helmikuun puolella kysyin ukkelilta että pitäiskö kohta jo alkaa laittaan vauvan juttuja valmiiks. Tarkotin lähinnä näitä että kiinnittää turvakaukalon tekakka autoon ja anoppilasta tuoda kehto ja hoitopöytä ja imetystyyny tänne kotiin. :) Noo, mies vastasi että maaliskuussa sitten. :D Ja tänäänhän on maaliskuun 1. päivä :D Nyt ilmeisesti saisin jo alkaa laittaa. :P Ei tarvis tosiaan enään muuta kuin hoitopöytä ja se kehto tuoda tänne. Niillä päästäis alkuun. Pinnasänky haetaan sitten myöhemmin kun kehto jää pieneksi. Vaatteethan olen pessyt ja silittänyt jo aikoja aikoja sitten. :) Ja minä kiltisti jaan vaatekaappini vauvan vaatteiden kanssa, kun mies valtaa yhden kokonaisen vaatekaapin alhaalta ylös. :D Noo sillä onki enemmän vaatteita tällä hetkellä. :)

Huomenna siis siirrytään 35+0 eli 36. viikolle. :) Ja sitte onki ennää VIISI viikkoa laskettuunaikaan. :p Tavallaan oon valmis, mutta en silti kuitenkaan.

Jos tänään olis neuvola, niin turvotus sarakkeeseen tulis plussa. :/ nimittäin pakko myöntää että kengät joita normaalisti oon nyt käyttänyt puristaa. Ja kun tarpeeksi kauan niillä kävelee, niin ne puristaa ja pahasti. :/ Yks syypää mun turvotukseen on että oon vähän niinku "unohtanu" veden juonnin. :/ Lenkeillä oon käyny, mutta ei se riitä, jos muuten aineenvaihunta ei täysillä toimi.

No mutta seuraava neuvola on vasta ens viikon keskiviikkona. Sitä odotellessa.

-Mav